OleHelgesen Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Er det noen som kunne hjulpet meg med info om hvor jeg kan få tak i s15 front til s13 ? :) Vurder meg en Nissan 200sx s13, men jeg vil bygge den om til en s15! (Fronten) Men jeg trenger hjelp osv om bilbygging, hva som må gjøres for å få den gjort o mtil s15, litt om pris, og hvor jeg kan få tak i disse delene! :) Jeg vil gjerne bygge meg en som er lik den på bildet (Selvom det er litt dumt å ha likt som andre kanskje, men er så forelsket i den skjønnheten!) Jeg setter veldig stor pris på all hjelp og innspll ! :) Mhv. Ole Helgesen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 MagicStyling.com trur denne linken vil hjelpe deg:) gå på styling så finner du dette til s13:) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleHelgesen Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 PowerDrift.no :: Vis Temaet - S: S15 frontombygging til s13 Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg