phax. Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Denne tråden har ingen mening, ville bare hore den nylakkerte grillen min! :tannløs: (Og selvsagt de enormt fete vinterfelga som får bilen til å se ut som en kalvbeint range rover!) :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns den fikk litt golf3 look jeg. (antar nå at grillen hadde samme farge som bilen før.) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jepp hadde det, sorte lykter og nå så blir det braa! crappy bilde da, sort grill er hawt! :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Deg har jeg sett før på strømmen :), kul leppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg