saj Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei. Har en Passat 1.9 Tdi 2000 mod. med original alarm. Er det noen som har hatt eller har erfaring med at førerdøren har gått helt i vranglås ? Hvordan i h... skal jeg få den opp ? og hva kan være årsak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslak Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hvis det er en trøst, så har jeg en Skoda octavia 2000 mod, jeg akkurat har låst døra på og jeg får den ikke opp igjen jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslak Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Grunnen til at min dør hadde låst seg, var at vaieren i hendelen på utsiden av døren hadde vært for stram, da jeg hadde montert dørlåsen i døren igjen, da jeg slakket denne og låste opp med sentrallåsen, så åpnet dør seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Min dør låste seg helt. Låskassa var defekt/slitt/gåën. Det endte med at jeg måtte skru av bakdøre, da kom jeg til den ene skrue til låskassa på framdøra..løsna den og fikk en skrutrekker inni der og fikk jokka på låsekassa og da låsde den seg opp. Det var på en passat 00 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg