kvilvang Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 skal kjøpe meg en bmw e36 cab i hlega. riktignokk bare en 318, men får holde for lille meg:) bilne har gådd kunn 150km, og ble eu-godkjent i fjor. men er det noen som har noen tips om hva jeg skal se etter på en slik bil? noen svake punkter/standardfeiler? regner med det er flere med lignende biler her som kan gi meg tips på hva jeg skal se etter.. takk forhjelpen!!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hvordan modell er ddt? e36 før 1995 har ikke verdens beste motor. om det er før 1995 med m40 motoren ville jeg ha sjekket om reg reimen er byttet nylig. se etter rust nederst på dører og bagasjeluke. Det er mine tips ihvertfall Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 er faktisk en 95-modell og regreim ble skiftet på sept i fjor. takk for tipsene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 er faktisk en 95-modell og regreim ble skiftet på sept i fjor.takk for tipsene:) men er det reim på en 1995 modell da? sikker på at det ikke er kjede? du ser hvordan motor det er i den om du går på gsbildeler.no og taster inn reg nr..m43 er kjededrift og m40 er reim og den har intervaller på 40000km ifølge bmw. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 hvordan modell er ddt? e36 før 1995 har ikke verdens beste motor. om det er før 1995 med m40 motoren ville jeg ha sjekket om reg reimen er byttet nylig. se etter rust nederst på dører og bagasjeluke. Det er mine tips ihvertfall Min er 1994 mod. den har M43 motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 er faktisk en 95-modell og regreim ble skiftet på sept i fjor.takk for tipsene:) Det er ikke reg reim på noen 95 mod 318i. De har registerkjede... Viktigste å sjekke på cab er at taket er tett, at vinduet i cabben er i orden. at mekanismen i taket virker osv. ellers er det det vanlige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 De bilene med M40 har reg.reim M43 har kjede Sjekk etter rust, i overkant av frontvinduet der taket ligger. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Du burde ta opp mattene i bilen å sjekk hvordan det står til med dørken, for har bilen vært lekk over en lengere periode så kan det være rust der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Sjekk at alt det elektriske virker. At de fremste vinduene går ned såvidt det er når du åpner dørene og opp når du lukker igjen dørene. Dette er for at vinduene ikke skal komme borti kalesjen. Hvis det er elektrisk cab vel og merke? At kalesjen ikke lekker. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 da har jeg hentet bilen og er brukbart fornøyd.. noen småfeil var det, men må vell regne med litt... speedometer slår seg av og på, vingen var VELDIG dårlig lakkert, temperaturmåleren var uten lys og bilen manglet en skikkelgi shining innvendig og utvendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Pris og bilder ? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Nå er jeg spent :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 betlate 95000,- var som tidligere nevnt en del småfeil, men er alt i alt godt fornøyd.. var i alle fall ikke noe prutningsmonn!! ble nesten kasta ut da jeg prøvde meg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Så bra ut!! men vet ikke helt om jeg likte den digre spoilern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Grattis, herlig bil med herlig farge !! :) Gi tilbake stupebrettet til svømmehallen :p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg