stoffers Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei. Har et lite problem. Får ikke bilen igjennom EU pga høy HC verdi. Hc= 1120. Maks tillat er 200HC. Det lukter bensin av bilen og det kommer uforbrent bensin ut i eksosanlegget. Fordelerlokk, rotor, plugger og pluggkabler er nye. Suser litt i motorrommet, kanskje det er hull på en luftkabel? Virker ikke som den tenner helt på en sylinder. Frykter også at feilen kan skyldes en ventil eller sådan. Vær så snill å legg ut tips og erfaringer om dette. Vil virkelig ha denne deilige bilen på veien:D Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvis du har problemer med gangen på ene sylindern, så har du nok feilen der. :) En kammerat hadde forresten en 740 Turbo, med 2500HC! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvis du har problemer med gangen på ene sylindern, så har du nok feilen der. :) En kammerat hadde forresten en 740 Turbo, med 2500HC! Vet du hva jeg må gjøre for å få orden på dette? Er helt grønn når det gjelder motor:p 2500HC?? oioioi..... Mange liter på mila da? Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 stoffers? har du flyttet til fredrikstad? ole andre her forresten. har du justert tenning? har du katalysator? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 stoffers? har du flyttet til fredrikstad? ole andre her forresten. har du justert tenning? har du katalysator? Hællæ! Ja har fløtta! har ikke katalysator ettersom dette ikke er originalt på min. Har ikke justert noe på tenninga.. Må gjerne få se på'n hvis du vil:P Send sms:p Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 men motoren din er jo ikke orginal til bilen din heller da. tror egentlig bilen din skulle hatt katalysator. hadde hjulpet mye på utslippene. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 for det første så kommer ikke katalysatoren til å ta bort så store mengder bensin. tror nok at du har en sylinder uten skikkelig gange, eller for høyt bensintrykk, lekkende dyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 for det første så kommer ikke katalysatoren til å ta bort så store mengder bensin. tror nok at du har en sylinder uten skikkelig gange, eller for høyt bensintrykk, lekkende dyse. Sånn, nå har je funnet feilen. Lekker luft ved innsuget. Får med andre ord masse falsk luft. Må bytte en pakning der. Men takk for all hjelp=) Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.