ch33p0x Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hey, nå har det seg slik at jeg har kjøpt meg en slik bil. Denne bilen kjøpte jeg billig pga bra pris via noen. men turboen var gåen. så han sm solgte bilen bestilte en turbo til meg. så jeg hentet jo denne på posten og fikk fraktet bilen til pappa på henger. for han skulle bytte den. så viser det seg at det er feil turbo. den passer ikke ;(;(;( han hadde bestilt denne: www.Autoshineshop.no man skulle tro at eieren som har peiling på biler skulle ha bestilt riktig Så mitt spørsmål er, hvilken turbo skal jeg kjøpe? (jeg har ikke så mye peiling på biler) og hvor kan jeg finne BILLIGST mulig turbo til den bilen? jeg er desperat nå, er 3-4 uker siden jeg kjøpte bilen. har enda ikke fått kjørt den;( er det og sant at kun orginale deler passer på audi? har hørt det og.. tusen takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Har du fått feil turbo bør du vel få forrige eier til og fikse opp i dette ?? Jeg har turbo til bilen din liggende om det er en AFN motor du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch33p0x Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 ja vet, men han er jo en forbanna treging. og det er mamma som kjenner han. om ikke vurderer jeg og returnere bilen til han fyren. for jeg har jo 3mnder angrerett? og det sa han også til meg han som solgte bilen. jeg har sport han om det er en AFN motor. men han hadde ikke peiling;/ hva skal du ha for den turboen da? hvis jeg finner ut at det er en AFN motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 om det er en 110 hester du har er det en AFN motor. Hesteantallet finner du i vognortet. Du trenger ikke bruke originale Audideler på bilen din :) den som påstår det bør finne seg en annen hobby. Skal ha 3000,- den har gått 40000 km. Nye ligger disse på en ca 7000,- og oppover tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg