judas Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Er det ingen chip som kan gi mer enn 11 Hk til denne motoren? Jeg er veldig frustrert, Det er forresten en Tiptronic jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Mulig du finner en som gir deg kanskje 3-4 hester mer... Chip gjør seg mest på biler med turbo, uten er det lite og hente. Koster gjerne mer en det smaker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
judas Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Det er faktisk en chip som skal kunne gi opp mot 15hk fant jeg nettopp ut, men det er forsatt veldig lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det er faktisk en chip som skal kunne gi opp mot 15hk fant jeg nettopp ut, men det er forsatt veldig lite. Ville absolutt råde deg til å droppe denne chippen. Jeg chippet en Mondeo 2,5 V6 for noen år tilbake, og den gav vel rundt 15 HK? Dette kunne jeg absolutt ikke merke i det hele tatt. :-( Kjøp deg en 2,5 V6 TDI, og chip denne. da lover jeg deg forskjell. Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fbl2211 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 får ikke hentet ut noe spesielt hvis du ikke har turbo, men tror du kan få litt ekstra hvis du bytter ut eksosanlegget, slik at det blir mindre motstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg