Gunda Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 skal kjøpe bil nå, med automat. ca. 160000kr +- ikke alt for gammel. har sett på bmw 3 serie compact mercedes c 200k 2001mod og 180 2002mod audi a4 og a6 subaru impreza GX lexus is200 1999mod osv osv... andre forslag eller meninger mottas med glede! trenger hjelp... skal kjøpe fra butikk(det har sine grunner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Mulig å få en rundt 2000 BMW 3-Serie med automat til den prisen. Ikkenoe vondt å si om E46 jeg ihvertfall. Lexus kan du nok se langt etter til den prisen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Mulig å få en rundt 2000 BMW 3-Serie med automat til den prisen. Ikkenoe vondt å si om E46 jeg ihvertfall. Lexus kan du nok se langt etter til den prisen. ligger 5 is200 på finn.no til under 200k Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg ville gått for Mercedes 200 Kompressor, den går overraskende gått;) Også er det ikke så altfor dyrt om du bestemmer deg for å være litt hard på pedalen heller. Det er jo heller ingen hemmelighet at Merce lager de hærligste automatkassene=D Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Mercedes har finfine girkasser, men en 2000-2002 modell Audi A6 er jo en veeeldig pen bil. Eventuelt kan du jo forsøke å gå ned til 1997-1998 modell og få Quattro på kjøpet? Tror jeg ville sett litt på A6 om jeg var deg. Flotte biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 takk for svar! har enda ikke bestemt meg, men har sett på mye forskjellig og skal se på lexusen i morgen. så ser jeg hva jeg liker best og kjøper det... noen som har erfarning med lexusen? kan egentlig ikke finne noe negativt med den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Sett på BMW e39? :) Kompis har kjøpt seg det nå. Du får de til godt under 160.000,-. God kjørekomfort, masse utstyr, og enten liker du utseende, eller så hater du det :p Er ihvertfall værdt en titt :) Så kan du f.eks bruke resten av budsjettet til å fikse opp gubbelooken. ( bimmers.no :: Vis Temaet - Ny bil! BMW 520IA M-SPORT 98` - Det er ikke M-Sport, bare en lite M-pakke fra fabrikk :)) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 takk for svar. men nå har jeg kjøpt meg bil. det ble en 1999 lexus is200 sport automat. den har gått 90000 og er helt strøken uten om noe steinsprut på panseret. den er grønn metalic og har lyst skinn interiør. skal hente den på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Gratulerer med kjøp av bil :) Håper du blir fornøyd da. 90.000km er jo ingen ting! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg