saab9000 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Brodern har en Bmw 316 - 92-93 mod. Det som er problemet er at han nesten må trykke full gass før det skjer noe. Å da kommer den som en kule. De har skiftet luftmengdemåler på verkstedet, og det hjalp fint lite. I tillegg har de testa lambdasone, den var fin. Det som også er et problem er at motoren blir ikke helt varm. Noen tips på hva det kan være for noe? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ikke kom her å si at den går som en kule. Driver å kjører rundt i samme faenskapet nå, den er ingen kule ihvertfall. Den blir heller ikke varm på måler'n inni bilen, men setevarmer'n varmer sånn ok. Heller ikke varmeapparatet virker bra på den. Det er en møkka bil om du spør meg. (Er ikke min bil for å legge det til) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hehe, signaturen sto i stil=p Har verkstedet sedd etter feilkoder? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hehe, signaturen sto i stil=p Har verkstedet sedd etter feilkoder? Ja,men de fant ingenting. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-2002 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 jeg har samme problem me min 316. har dere funnet ut hva problemet var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Vurdert å sjekke spjeldpotensiometeret? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekki Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 hele feilen er at det er en slapp 316 :) men sånn ellers så vet jeg ikke hva problemet kan være :S er noe søppelbiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg