NilsenRacing Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 :yodude: lurer på hvor jeg finner lakk koden på en seat ibitza 1,4 1998. mørk grønn... håper på fort svar... Å hvor kan jeg få kjøpt lakk på box til å lakkere litt rustfjerning?? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 :yodude: lurer på hvor jeg finner lakk koden på en seat ibitza 1,4 1998. mørk grønn... håper på fort svar... Å hvor kan jeg få kjøpt lakk på box til å lakkere litt rustfjerning?? står i service boka, og i reservehjuls brønnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 takker å bokker Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg