alex_h Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hallo:hello: Som sagt: Fester men dem bare i hver ende, og silikon langs med ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 på min så festet jeg med 2 poppnagler i hver ende, og sica-flex langsmed hele.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 ok, har de samme som deg ser jeg. så da får jeg prøve og ha de på påsamme måte ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 kjøpte meg akkurat en tak spoiler også. fastes bare med sikaflex den og eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Går det lett ann å demontere sideskjørtene uten å ødelegge noe lakk osv når man bruker sicaflex ? Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 vet ikke, men tenger jo ikke ta av sideskjørtene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Går det lett ann å demontere sideskjørtene uten å ødelegge noe lakk osv når man bruker sicaflex ? nei, det går ikke! sica sitter som "kuk i grete". Når jeg byttet sideskjørtene på min bil, måtte jeg bruke kniv, og skjøre løs skjørtet! han som hadde montert det skjørtet hadde minst brukt en hel tube sica. tok vel 30 min og få det av! sicaflex er seige greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 men noen som vet hvordan man fester denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg