Ca2!! Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som har peiling hvor jeg får kjøpt repsett til en volvo turbo forgasser? Tror det er en solex gasser.. trenger også en svart topp med stang,(ikke gul topp)til forgasseren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som har peiling hvor jeg får kjøpt repsett til en volvo turbo forgasser? Tror det er en solex gasser.. trenger også en svart topp med stang,(ikke gul topp)til forgasseren.. Kjøp et vanlig rep-sett. Eneste som er forskjellig fra turbogasser til vanlig er nåla. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Kjøp et vanlig rep-sett. Eneste som er forskjellig fra turbogasser til vanlig er nåla. Nål og sete ja! Du får kjöpt det på ei svensk side! Miscab eller noe i den duren, skal se etter i måra hvis jeg husker på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 MISAB BILRESERVDELAR, MISOIL Motorolja, MISAB Batterier, Frgasare, Trimningssatser Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Nål og sete ja! Du får kjöpt det på ei svensk side! Miscab eller noe i den duren, skal se etter i måra hvis jeg husker på det! Ups, sete glemte jeg.... KRB Trading har nål og sete. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg