MiljO Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hei. Jeg har gått rundt å lurt på noen ting i dag.. Hvis man kjøper en dvd-spiller ala denne: https://www.sonicelectronix.com/item_9138_Panasonic+CQ-VD6505U.html# Vil denne da fungere som en som er kjøpt i Norge? Fungerer det å høre på norsk radio og se på norske filmer? Har hørt noe om noen annen sone, så det ikke fungerer, men isåfall hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethNaess Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er usikker på det med soner, men tror denne klarer det meste. Send forhandleren en mail.. Når det gjelder radio vil det fungere som normalt. Alt utenom RDS funksjonen på radioen. Men tviler på at du kommer til å savne dette.. Kenneth Siter Without a four wheel drive and a turbo it ain't worth a shit. Abraham Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 radio fra statene er som regel kun oddetals radio, noen få cd/dvd modeller har både partalls og oddetalls radio. I norge er det kun partalls radio, tror jeg får P4 på en oddetalls frekvens. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 leser ikke sone 2 hvis det ikke står noe som at den leser alle soner. i usa har de oddetals radio, i norge er det partallsradio, så mange av radiokanalene vil ikke fungere. søk litt så får du nok vite mere, er blitt spurt om flere ganger på forumet dette Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg