Skimmy Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Kan noen Modde bilen littegranne? kansje noen tøffe klistermerker råere felger og annet, kansje annen farge? NOEN SOM GIDDER :D lakkere listene rød og sote rutene mere og baklyktene svart. og en fetere eksos stuss :P kansje dobbel? hadde vært fint om noen kunne gjøre det for meg ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 hmm..synes.den.er.pen.nok.som.den.er.j.:D:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 kunn kansje fådd den senket lr.no? noen somkan jøre det så jeg får c hvor mye jeg bør senke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Har ikke gjort så mye, og det er heller ikke gjort så bra! men jeg har: senket den, gjort felgene større, tonet rutene, og sotet baklykta. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 kansje du kunne ha satt på en tøff spoiler eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 la meg gjette.... packfeifer styling eller no sånnt? :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hehe. rett det ja :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 du mangler bare en enorm inter cooler bak den fangern din. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hehe joda jeg vet. har just fådd i ny motor og har ikke laget fester til intercooler`n enda.. men det blir snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 fiksa gitteret forran, senka bodykitet oghele bilen.. Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 lens flare overkill:D :D :D eller bra Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 En ting..hvis man ser på originalen og så på din så ser man at det egentlig er blinklyset som lyser..det er den helt til høyre som er lyset.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 vet, syns imidlertid at det var greit nok, men det var lens flare overkill ja!! :D :D :p Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg