Kenny Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Skal desverre selge bilen min, lurte på om det var noen her som var interesert? Kan si det at bilen er 99% rustfri, selges eugodkjent september 02, air condition, lav km-stand (111 000). Se ellers web-sida for all informasjon;-) Bare til å ringe viss dere lurer på noe; 986 35 328 IKKE sms, hater det:rolleyes: Holder til i Stavanger med bilen btw... Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Hadde du vært en uke tidligere ute så kanskje jeg hadde vert interresert! Hva er grunnen til at du selger den da? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet August 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Skal nok bytte bil, vil heller ha meg et lite leketøy som jeg kan kjøre på bane med, og ikke trenger å bekymre meg noe særlig for:op Hehehe:) Men det blir tungt å kvitte seg med "dama" ... *snufs* Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Originally posted by Kenny Skal nok bytte bil, vil heller ha meg et lite leketøy som jeg kan kjøre på bane med, og ikke trenger å bekymre meg noe særlig for:op Hehehe:) Men det blir tungt å kvitte seg med "dama" ... *snufs* Skjønner det... Bilen er lekker! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 99% rustfri betyr i dette tilfellet ca 13 kg rust, ikke bra... Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg