Mr.Mondeo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Heisann! Sliter med Varmen i bilen min, når den går på tomgang kommer det nesten helt kald luft, gir jeg litt gass kommer det varme. Temp på motor er slik den skal være, og er nok kjølevæske på bilen. Vannpumpen er skiftet for 1 år siden så den er det nok ikke. Hvordan gjør jeg enklest rent registeret? Må jeg ta det ut? Og isåfall hvordan gjøres det på denne bilen? Setter pris på alle svar. :) Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hva med termostaten? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har jo helt normal temp på motor, så tviler på det. Står jeg med bilen på tomgang en stund kommer det nesten kald luft, holder jeg litt gass (ca. 1500 o\m) får jeg endel varme. Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taxitus Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 heisann.. Hadde samme problemet med min mondeo 95 mod 2.0 liter glx Fylte på halvliter kjøleveske/vann og klemte litt på slangen som går til radiator fra blokka på høyre side sett forifra.. (rett under resonans tingen på luftinntaket ! Prøv dette kom gjerne me status :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg