Kim_p Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg har sett noen ford mondeoer st200 med en litt spesiell blå lakk. Jeg vet at navnet er racing/performance blue. noen som vet hva lakk koden er? eller kan jeg få kode/lakk hos ford forhandler? er performance og racing blue samme farge? TRENGER lakk kode så fort som mulig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Kode 3cvc Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 og lakk koden til high gloss black, om noen vet det? takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_p Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 ok. takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg