Gå til innhold

BMW dreper igjenn!

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

Fy faen for noen provoserende dårlige overskrifter, samme med trådnavn..

 

Josh (18) skulle bare lære seg å gire

Ba om kjøreråd på nettet - kjørte seg i hjel.

 

Akkurat som bilen har drept han, eller at tipsene fra nettet har drept han..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har hatt bmw selv jeg, poster bare det som aviser har skrevet. er vel ikke noe galt i det...

 

Det som er galt er at du omformulerer det avisene har skrevet.

 

har det morro disse avisene gitt... etter drap så kommer Himmelsk ener...

 

Etter drap? Drap?? Du kan jo stille BMW for drap i Haag og se hva de sier..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

godt at dere ikke lever dere så inn i det her....hehe..

 

Men skjønner statestikken godt jeg..

nå har jeg alldri hatt 3serie, som ligger dorli ann i statestikken.. men har en e39 528 og en før denne..og audi s6 4.2 før det..

 

 

men d jeg vil fram til er, når man har en bil som går bra..som ligger bra på veien og komfort i massevis så merker man ikke farta slik man ellers vil.. har absolutt ingen problemer me å ligge i 150++ å drikke kaffe å "sløve`n" når jeg kjører bmwen.. men for eks volvo 240Turboen min så føler jeg at jeg ikke får holt begge henda hardt nok fast i ratte i sånne hastigheter..(ikke begynn å argumenter dette!!)

 

min gamle audi satt nooe inni helsike godt på veien.. kjørte hvær dag samme vei til og fra jobb.. og samme rundkjøringer..men så en dag så var det kommet et lite rimlag på veien..å jeg inn i rundkjøringa å skulle ta første te høyre som vanli..hadde vel 50-60 inn i rundkjøringa! og en satans 4hjuls sladd rett i midtdelern knuste 2 felger og ble hivd ut i grøfta ... og dette var rein skjær idioti.. nå har jeg lært da...(håper jeg) men da var jeg 19år og en naiv mor som "eier" så skjønner godt at det er dyrt å ha sånne biler forsikra....

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten morro og se hvordan folk angriper trådstarter fordi han har ett forhold til Opel og poster noe "negativt" om BMW. Snakk om off topic liksom. At han suger i norsk er en ting, men å skulle vri det til en eneste liste med kritikk til han blir for galt når han i utgangspunktet bare ville ha igang en diskusjon urundt denne hendelige uheldige hendelsen.

 

Blir for dust å skylde på BMW å affal dust å skylde på de på forumet. Ville han kjøre fort så ville han og hadde vell klart det til slutt uansett. Bra gjort av han karn at han holdt seg av offentlig vei da:)

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er galt er at du omformulerer det avisene har skrevet.

 

 

 

Etter drap? Drap?? Du kan jo stille BMW for drap i Haag og se hva de sier..

 

 

Eirik

 

Kverulant,

 

skal velge og ta parti med trådstarter her. Blir sikkert dukenukem men men kan man gi mer faen.

 

Og jeg tar ikke parti pga jeg liker Opel, må innrømme at jeg dro på smilebåndet når jeg leste den ene komentaren, med verdighet med og dø en sånn bil og ikke en sur opel og hadde strøket med når hadde treffet en lyktestolpe.,

 

Trådstarter legger ut en tråd fra en avis, den vekket nok oppmerksomhet slik at jeg kom en titt, og dere, men uansett BMW tar flest liv, fordi alle bmw er ganske sporslige i sin kjørestil ligger godt på veien osv. da tester eierne disse bilene , og det ender i krasj og død.

 

Ikke vits og teste en sur gammel opel når du kjenner at den i 50km under fartsgrensa i en sving, at du holder på overstyre rett fram og gå opp på 2 hjul pga den er så myk. Da kjenner man sine begrensinger allrede da, og kjører pent :notin: god natt barn

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår