skogheim Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Har en spiller av merke Passion som jeg skal selge. Spilleren er aldri brukt, kun pakket opp fra originalesken. Litt info: CM 206 CD/MP3 Player CD/MP3/CD-R/CD-RW play back General: o Motorized slide-down detachable faceplate o Rotary volume encoder o Large cool blue-back LCD (neg.) with white similar dot matrix display o 45W x 4 channels, one pair pre-amp output o ISO-DIN mounting o 12/24 hour clock o Mute Tuner: o 30 preset stations o Seek and reset scan o AMS-auto memory store o One touch memory Audio: o SCM-Sound control memory: beat, soft, pop, o Loudness http://www.scecoltd.com/electronics/cartvdvd/cardvdcdmp3player/cd206.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogheim Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Walter_Melon Er det en ting jeg virkelig hater så er det når folk forteller hvor mye de vil ha for det de skal selge. Bare å ta kontakt det så får de som virkelig er interessert vite det. Dermed kunne jeg kanskje unngå "pjattere" som deg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 det er jo dette det blir "pjatt" av Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Ikke bra, ikke bra, som min kosovoalbanske venn sier med rimelig gebrokken uttale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Er spilleren solgt? Pris? Har den RDS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogheim Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by lovemachine Er spilleren solgt? Pris? Har den RDS? Jepp, spilleren er solgt! Og den har RDS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg