EiSvIn Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei, noen som har tips om hvor man kan få tak i høytalere som passer i orginalhullene bak på stasjonsvogna? På Bertel OS skal de ha 550.- pr stk (altså 1100.-) for noen små høytalere jeg kan få plassert bak der. Syntes det er litt stivt ... E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Jeg kjøpte høyttalere hos Strømmen bilradio.Tror det var Sony 2-veis.Måtte lage utforingsring på 10 mm,men det er plass til det bak panelet.Betalte rundt 500,- for det settet mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EiSvIn Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Haha, har ikke tenkt på foringer jeg... Det gir nok muligheter ja. Ut å shoppe. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg