EspenB Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Er det noen som har et wirestell å selge meg til 02A kassen til G60? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 opp Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 ja hvis du kunde svara på mobilen noen gång! ;) Har försökt ringt. Har du varit borta eller? För du skulle nesten haft tagit en titt på min gti... har lite spörsmål om vissa saker. För du har väl lite erfarenhet av mk1 gti? Ska du ha wirestellet och wireclutchen eller? Kan ta med mig det och ta og hälsa på dig noen dag. Säg bara till! Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Å, faen..... beklager David:) Er på jobb jeg ser du. Men til info så har jeg pratet med han med verkstedet, så det stikker vi og ser på når jeg er hjemme igjen. Han må prate med eieren for å se om vi kan overta og leie av huseier, hvis ikke kan vi sikkert fixe så vi leier av kompisen min. De snakket om at det vistnok var kø for å leie lokalet. Men det fikser vi. Tar wirestellet og wirecluchen ja:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hmm. En sak till du også skulle fått vetat tidigare! Jag kommer flytta hjem till sverige och studera lite. Så jag kan ej tyvärr vara med och leia verkstedet. Men när kommer du hjem fra jobb då? För jag ska så fort som muligt hem till Sverige skjönner du Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg