martinsen-lyd Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 er grei farge men blir fort stygg=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian h larsen Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 SIGNAL GRØNN!!volvo 2førr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uhlen Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 ja signal grønn med veldig mørke tonna ruter er veldig fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 driver og leiter etter en 242 ell en 240se 93mod som skal være bruks bil når denna skal ståå inne i vinter=) tenkte og bruke elektric blue åssen det skrives=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Du skal ikke lakke comp felga dine, eller? Regner med de er hvite + at det er jo rally/racing stuk over dem, så da passer ikke alle farger like bra(eks. lilla, rosa, flakes etc.). Synes jeg da iallefall :) Blir gøy å se bilder av den når lakkering er gjort. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Du skal ikke lakke comp felga dine, eller? Regner med de er hvite + at det er jo rally/racing stuk over dem, så da passer ikke alle farger like bra(eks. lilla, rosa, flakes etc.). Synes jeg da iallefall :) Blir gøy å se bilder av den når lakkering er gjort. har blitt litt surr her nå=P har lakkert en bil som skal monteres og få tatt bilder av. også skal jeg få taki en 242/240se ell no som skal lakkes før vinteren som vinter bil=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg