njadve Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 hvordan er logitech settet med ratt og pedaler som elkjøp har til 295? bra/dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Sannsynligvis helt ræva. Kjøp heller ferarri ratt til 1500,- det er dritbra! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeg har Logitech MOMO Racing Force, og det funker rimelig bra synes jeg.. Prisen ligger på rundt 1000-lappen... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njadve Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 jeg har ikke tenkt å bruke mye penger på ratt og pedaler. nå spiller jeg med tastatur, det er iallefall helt jævlig. se det i forhold til andre ratt og pedaler i den prisklasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Er på jakt etter ratt jeg også, testa et på en butikk, føltes utroligt billigt ut, så sjekka jeg prislappen 600kr!! Ellers testa jeg et ferrari sett som føltes solid og godt ut, men det kosta 1200kr da... Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ellers testa jeg et ferrari sett som føltes solid og godt ut, men det kosta 1200kr da... Det er verdt det! jeg har det og det funker fett! Hvis det er pc rattet vi snakker om her. Det funker faktisk også til Gran turismo! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by njadve hvordan er logitech settet med ratt og pedaler som elkjøp har til 295? bra/dårlig? hvis du snakker om det gule har jeg ett sånt selv. sikkert ikke noen toppmodell, man får jo som regel det man betaler på. men jeg syns det funker helt greit, godt ratt, gode pedaler. det som trekker ned prisen er vel at det er uten force feedback tenker jeg. men, det er definitvt verdt pengene. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg