audiola Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Audi 90 1986 mod som det er gjort en god del med, av dette kan jeg nevne blant annet sinter 4-punkts clutch, senkesett 40mm weitec(forøvrig noe dritt, alt for mykt!) Nye dempere, effektanlegg 2.5toms fra forhjula å bak, 17" 7,5 abt felger på sommer, audi sport ratt, skinninteriør, v8-bak,hvite blink, lyktelist.. Ønsker kommentarer på bilen min:)Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiola Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvordan legger jeg ut bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 lag deg profil på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket og last bildene opp dit. så kopierer du bare den img koden som ligger under bildet ditt etter du har lastet det opp til photobucket og limer den inn i innlegget ditt;) veldig enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiola Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Takk for hjelpen, bildene ligger på linken! skal oppdatere mere etterhvert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Pen bil! :) Hvilken bil kommer setene fra? Er de originale eller hva? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg