Klypa Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Heisann, har en golf 2 med ekstralys i grillen, det jeg lurer på om det er plass nok i de lyktene til å sette inn xenon pærer? Er H8 pærer på esktralysa, om ikke annet, et godt forslag til ossen jeg genrelt kan få tak i noen gode pærer? Både til Hovedlysa og ekstralysa? Sett litt rundt på forumet og tatt noen søk, men xenonlys i hovedlyktene er ikke aktuelt.. Om det hadde gått ann å få til ekstralysa ville det vært fint å fått linker til steder hvor det er greie priser på et ombyggingsett! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Autoshine Shop har ok priser på xenon edit: de hadde visst ikke H8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klypa Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hmm.. Sett litt rundt der.. Men det allerførste jeg lurte på, er om ikek pærene blir for lange inne i lyktene? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg