Kristian_E Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hei! Jeg hører en svak tikking i forstillingen i min A4 95 mod når jeg svinger. Når jeg kjører rett frem hører jeg ingenting, så det må være noe som kommer når bilen belastes i sving. 3 av 4 av bærearmene foran er byttet, tidligere eier mente denne lyden vil forsvinne om jeg byttet den siste. Jeg skal bytte den, men vil gjerne vite om lyden kan komme fra noe annet jeg også fikse i samme slengen! Lyden er litt mer markant når jeg svinger til høyre, så jeg tror det er noe rusk på begge sider. En kompis var under bilen og kikket, og han trodde det var noe med drivknutene, men dekslene der var hele, så det kunne ikke ha kommet støv og skit inn dit allikevell. Han trodde da det kunne være at bærearmene måtte etterstrammes, noe han måtte gjøre på sin BMW når han fikk samme lyden bare mye høyere. Problemet er at hans var så løse at han kunne bevege på sine og dermed skjønne at det var de som var problemet, mens mine er så faste at vi hvertfall ikke klarte å bevege på dem med håndkraft. Håper noen har noen ideer om hva det kan være! Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Er nok desverre endeleddene dine som synger på siste verset. Så du om det var lekkasje på mansjettene? Uansett, på tide å bytte... Har hatt samme problemet på begge akslingene fremme, blir bare verre.. og ender opp med kakling. Om du vil de skal vare noen mnd lenger, kan du evt. ta de ut, snu de, rense de i diesel og grise de opp på nytt -med nye mansjetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hadde litt av den tikkingen for en måneds tid siden, var endeleddet som jeg bytta hvertfall, og da blei det borte. betalte 2750,- for deler og arbeid. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Eneste som er rart er at mansjettene virker hele og fine. Men er nok endeleddene ja.. :/ Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg