Progress Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Driver og lurer litt på å handle inn bilstereo, men så er jeg ikke heilt sikker på hvordan sub jeg skal satste på! hva tror dere om noen av disse ? 1. Auto Bilstereo 2. Auto Bilstereo 3. Auto Bilstereo Forsterker : Auto Bilstereo 6x9 : Auto Bilstereo Forsterker : Auto Bilstereo cdspiller : Auto Bilstereo Noe og si om dette ? eventuelt dere ville ha endret på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hvis du vil ha mest mulig dunkdunk så er nok Hertz suben utelukket iallefall. Både Hifonics suben og DD Audio suben vil gi relativt bra med lyd ifra seg. ellers så ser det bra ut :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hei:) den 2 kanaleren ville eg ikkje kjøpt trur eg selv om hifonics er ganske bra... for eg ville hatt en annen 2 kanaler som kunne vertfall komt seg ned i 1 eller 0.5 ohm...og den va bare stabil ned til 2ohm...men funker sikkert greit liksom..:) min mening vertfall:P monoblocka: 1ohm 1x2000 høres jo fint ut det liksom:) 6x9ene er sikkert bra selv om jeg ikke er noe fan av 6x9 liksom..men dette er min mening..kan være 2kanaleren er bra fordeom:) lykke til! Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hva i huleste skal du med 1 eller 0.5 ohm stabil forsterker på noe som skal drive ordinære høytallere på 4 ohm? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hva burdde jeg kjøpe istedet for 6x9 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 skikkelig frontsett:) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 skal jo selfølgelig ha det og etter vert :) høytalere i alle 4 dører så d bli bra ^^ men er hertz et bra valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 er ikkeno vits med høytalere i bakdørene heller :p bruk pengene på et skikkelig 2 eller 3 veis sett forran og forsterker til det, så holder det.. blir bedre lydbilde og :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hmm, har du noen sett og anbefale meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 spørs på prisen og hva du har plass til.. har veldig god erfaring med morel.. hertz har jeg ikke hørt så mye, men er jo generelt gode saker det og :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hva i huleste skal du med 1 eller 0.5 ohm stabil forsterker på noe som skal drive ordinære høytallere på 4 ohm? nei,akkurat der snakte jeg om monoblocka mi med 2 x 12 med 2 x 2ohm spoler og koble det i 0.5ohm og det tåler den:) men ellers er jeg enig me deg sefløgeli:P i min bil blir det 12 element til sammen så jeg bruker monoblock,4kanaler og 2 kanaler av det jeg har liggenes til jeg oppgraderer med noe kraftigere senere liksom.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe viss jeg sier en maks pris på 4000 i hattehylla da? noe bra å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 legg heller de 4000,- i ett frontsett. f.eks dette: Auto Bilstereo evt. dette Auto Bilstereo Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hmm, hvordan forsterker burde jeg bruke til de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 den hifonicsen du allerede har tenkt på lager mye liv i begge de frontsettene Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg