NeonsamE Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har tenkt og kjøpe meg et anlegg til ca 3000 kr til bilen min. Har ikke så mye peiling men har sett litt på dette: Sub Forsterker Ser dette greit ut? Noen som har forslag til noe bedre til rundt 3000,-? Har bare råd til en forsterker og en sub men har tenkt og kjøpe mer etterhvert når jeg får mer penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Fusion EN-PK112 spiller jo ganske så bra til prisen da. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonsamE Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har lyst å bygge kassen og slikt selv for jeg får ikke billappen før om 2-3 månededer så da er det greit å ha noe å gjøre på bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonsamE Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Noen som kan si om forsterkeren passer til subben vertfall? Hvis den gjør det tror jeg at jeg satser på det anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranadaKongen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Trur heller jeg ville satset på ei monoblokk hvis den kun skal drive en sub :) Klarer du å drøye budsjettet ditt med en tusenlapp er kanskje dette noe å satse på? Har god erfaring selv med denne forsterkeren og hørt mye fint om elementet :) Auto Bilstereo ELTEK AS Denne skal vist ikke yte så aller verst i forhold til pris: Komplett.no - SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer Da holder du budsjettet med god margin. Eventueltkjøpe brukt: Audison SRX1 + Hertz es 300d - ¤¤ BILSTEREOFORUMET ¤¤ Siter Ford Granada 2.9i Cosworth, Chevrolet Tahoe 6.5td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 eg hadde aldri betalt så mye for det der. et godt tips er og kjøpe anlegg på ebay. eg kjøpte en lansar forsterker på 2 x 2000W til 700kr.. også betalte eg 2000 for 2 pioneer subber på 800W pr.stk også kassen betalte eg 500 for Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonsamE Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe på ebay ennå, men takk for tipset :) Tror jeg satser på forslaget til GranadaKongen Hertz ES 300 D og SoundMagus Class D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg