Niberlin Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 OI OI OI! Ser ut som jeg kanskje har et problem når jeg skal inn på skilting av bilen. Har hørt at man ikke får skiltet bilen uten tysk vognkort. Stemmer dette? Ser ut som jeg kan ha mistet både vognkortet, aller papirer og kviteringer på bilen siden den var ny. Nå skal ikke jeg komme med beskyldninger, men aldri sett en kvinne til å passe på papirene deres. MAKAN! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 bump! :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Tollvesenet har muligens en kopi av papirene dine. Hør med der bilen ble tollet inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 klarte det samme selv en gang, heldigvis med en E-merket bil (96 og nyere) så gikk greit etter litt mas og kjas. lykke til Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Såvidt jeg vet blir alle chassinummer lagret hos biltilsynet når du betaler momsen. Dette er grunnen til at du må vise chassinummer for å hente prøveskilt. Gjøres vel for at man skal slippe smugling av biler inn i landet. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Men uansett. får jeg skilter på bil uten gammelt vognkort? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg