golfcl90 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg har fått meg en golf cl 1990 turbodisel. å jeg lurer på om det er mulig å "innstalere" dumpventil? noen som har noe erfaring med det? Setter stor pris på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 du kan ikke instalere dump ventil i en diesel bil med turbo.. dump ventil funker bare på bensin biler med turbo for de har en annen type gas spjeld eller noe sånt enn turbo diesel biler... Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Joda, det finnes dumpventil-kit til turbodiesel også. Men du kan ikke bare sette på en ordinær dumpventil. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg