J.A.L Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei.. hva trenger jeg?? tenkte jeg skulle kjøre med fordeler å blastercoil.. men hva trenger jeg av følere å sånn? takk for svar;) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hmm.. ingen som kan gi meg noen tips?? hva er hall giver? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 vet ikke om du har fått info andre steder enda, men nå får man hvertfall ferdig plug and play megasquirt til 88> m20 med 55pin motronic kontakt, sjekk diyautotune.com Kjøper du ikke den har jeg koblingsskjema til samme motor for deg på e30klubben.net også. Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg