frskby Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Ser vi noe lignende snart tro...? Jeg har manipulert bildet... Siter 2007 Skoda Octavia 1,9 tdi DSG L&K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 det tror jeg ikke,men så jo slettes ikke så galt ut. skoda kommer med yeti,men denne vill nok bli seendes langt annerledes ut en slik Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg tror ikke det. Synes for det første det er bra Skoda lager litt eget design, og ikke er noe pussy ift VW (ref, siste Superbens design). Yeti må jo langt på vei sies å ha et design mer spenstig ift alle de andre modellene til Skoda, og jeg håper vi får den inn sånn som de bilden jeg har sett er, litt mer herjejeep, får litt range rover følelse av den...men igjen, bare meg da. (Og håper virkelig ikke vi får en tiguantilnærming i butikken...) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg