GnarKiLL Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hadde simons 2.5" på min forrige 240. Ble skuffet over at det var såpass lite forskjell fra orginal - lydmessig. Men man merker at bilen blir litt kvassere i de høyere turtall. Men artig å ruse motoren: Hørtes ut som turbo når jeg letta på gassen :P Skal kjøpe JT når jeg har råd. Delvis pga at jeg har fått inntrykk av at JT gir mer for pengene og fordi jeg vil prøve noe annet enn simons. (Har man effektanlegg skal det bråke litt!) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 De som skal ha 3" JT på b230fk og ft bør være obs på at det må bygges om dere skal bruke bilen til vanlig.... Bakkeklaringen blir typ 2cm... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg bestilte 2,5" simons med to lydempere for en time siden på torshov jeg:eek: jeg skal ha 4-2-1 grenrøret på en b21e. Hmm får jo ikke akkurat bra respons det anlegget her da. Kanskje jeg må avbestille, å bestille 2,5"Jt isteden? Ringte pedersen forrige uke, å da visste de ikke når de fikk inn JT. Lageret i Sverige var tomt:chicken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg