tdnoz Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hei, holder på med et lite prosjekt og skal nå dimmensjonere ledningene til bagasjerommet. Det som skal kobles på et 2xBF1702 og en 2/4kanaler til fra dynabel og kom fram til ca 100amp MAX. Så fant jeg en regings tabell for ledninger her på forumet og på 5 meter måtte jeg ha 45 kvadrat. Så tenker jeg på å ha kondensator nå og batteri om 1-2mnd(optima yellow top?) Blir det for mye eller,men problemet er at jeg har på batteripolen min bare 2x25kvadrat, kan jeg kjøre 2 ledninger til kondis eller fordelerblokk da? tips? Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Er det ikke "bare" å kjøpe en ny polsko som tar litt kabel? Anbefaler alle å legge opp 50 når de først har saker i fra hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg