antibac Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg er nokså noob på bilstereo, og klarer altså ikke engang å få ut radioen. Har en helt vanlig ettermontert Sony ett eller annet med avtakbart display. Kan ikke se to hull i fronten på den heller. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få den ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hvis du ikke har verktøyet som hører til, så pleier det å fungere med en flattrekker på hver side.. bare å knote litt.. er som regel forskjellige løsninger på forskjellige modeller.. men når du har fått det til en gang så kan du det:) Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antibac Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Fant ut at det ikke gikk. Løsnet litt på det øverste panelet i midtkonsollen og fant ut at "clipsene" som holder radioen på plass er skrudd fast i radioen med to skruer på hver side. Må ut med hele fronten på midtkonsollen for å komme til inni der :( Noen som har litt erfaring med corolla e90? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg