Orkdalingen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Holder på å rydde litt i garasjen tidligere i dag, og der fant 13" som stod på Caddy pick-upen når jeg kjøpte de. men saken er den, jeg skal ikke bruke de lengere, så derfor lurte jeg på om det er noen vits i å selge de? og ev. pris på de? Alle 4 er strøkne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 er vel fundo felger dette? 13" er vel ikke akkurat ettertraktet.... men sett de inn på autodb for noen hundrelapper.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Legg de i kjelleren, før eller siden kommer du til å skaffe en old-school einser, og der passer de fint med 50 profil :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg