tarra88 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Det er noen uker siden jeg kjøpte denne bilen her.. Bilen er A3 Ambition S-Line 1,6 2006 mod. Bilen hadde gått 46000 km da jeg kjøpte den Bilen har kostet meg ca. 220 000 kr Utstyr: - Multifunk. ratt - Klima - Audi consert - Osv. Legger ut noen bilder nå, men skal legge ut nye og bedre bilder seinere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 grattis med ny fin bil!:) og velkommen til forumet:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kofilofi Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Gratulerer med fin A3. Fin pris og! Er dette S-Line - Trodde man kun fikk S-Line med svart himmel og delskinn??:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 egentlig bilen er ikke S-line. Det er bare S-line emblem på bilen. Bedre enn ikke noe.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 I dag har jeg bestilt jms styling til bilen min. Stylingen kostet meg 6300 kr m/frakt. Det er Frontspoiler, Sideskjørt og hekkeskjørt. (ebay.de) Jeg bare lurte på hva er det dere syns om stylingen?? Noen bilder: Jeg har også bestilt 2 reiger spoiler til bilen fra USA. Og de kostet meg ca 3000 kr m/frakt (tmtuning.com) Bilde av spoilerne: Jeg skal også kjøpe meg effektpotte til bilen. Koster ca. 5500 kr. Jeg har mange andre planer om bilen.. så bare vent å se.. :) Gleder meg til å bli ferdig med bilen:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Dette blir bra :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 saker detta da:D Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Gratulera! Flott bil du har fått deg? hva synes du om bilen? go å kjøre osv? har tenkt å bytte ut min i en nyere en ser du. Importe tenkte jeg på. Men var ikke galen pris du hadde gitt der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 takker.. Jeg er veldig fornøyd med bilen.. Så jeg kan anbefale bilen.. Vil også si at den A3 du hsr nå er veldig fin... håper du finner den rette bilen for deg.. Lykke til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Har tatt noen bilder etter stylingen.. men mangler ennå eksos og felger.. ( Må bare vente på feriepenger :) ) Så jeg håper på at jeg bir ferdig med bilen ganske snart.. Bilder av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Har tatt noen bilder etter stylingen.. men mangler ennå eksos og felger.. ( Må bare vente på feriepenger :) ) Så jeg håper på at jeg bir ferdig med bilen ganske snart.. Bilder av bilen: Skjer med gleppe helt foran på skjerm? eller er det bare bildet som gjør at det ser sånn ut? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 ble kjempefint:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarra88 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Skjer med gleppe helt foran på skjerm? eller er det bare bildet som gjør at det ser sånn ut? jeg tror det ser sånn ut pga øyelokk.. men ellers er det ikke noe problem med gleppe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 dette ble pent må jeg si. gleder meg til du får feriepeng så vi får se mer. har du satt deg en formening om hvilken felger du skal sette på gliset da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg