Gå til innhold

baklukelås

Ranger emnet


Langlo

Anbefalte innlegg

hei igjen!

 

nå har det seg slik att bakluka mi ikke går ann å åpne med nøkkel, heller ikke med sentrallåsen... noen som har opplevd noe slikt? utrolig irriterende! :p lurer på om det er subbene si skyld.. :p

er det noen andre måter å åpne den på?

 

takker for alle svar! :)

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk akkuratt fikset dette på min bil. Det som var skjedd her var at en liten del inni som dytter opp låsen inni, var hoppet av. Vi fikk den faktisk til og hoppe på plass vet og slå fra innsiden mot der hvor låsen sitter, så var nok litt heldige der. Vet faktisk ikke om det er mulig og åpne trekket fra innsiden uten at luken er åpen. Men du kan jo kanskje prøve samme metode som oss :P, og eventuelt prøve og åpne og lukke med sentral låsen samtidig som en prøver og åpne bakfra.Ganske frustrerende situasjon det der, been there :-P

Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig)

Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt)

Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket)

Bmw e30 320i Coupe (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fkk opp bakluka til slutt, måtte demontere fra insiden, men først måtte jeg ta ut et helt anlegg.. mye styr! :p

men det ser ut som den "kroken" som skal skubbe den andre biten bak er slark i på en måte, den klarer ikke å bøye seg langt nok til å åpne låsen.. noen tips?

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fkk opp bakluka til slutt, måtte demontere fra insiden, men først måtte jeg ta ut et helt anlegg.. mye styr! :p

men det ser ut som den "kroken" som skal skubbe den andre biten bak er slark i på en måte, den klarer ikke å bøye seg langt nok til å åpne låsen.. noen tips?

 

KJØP NY!?!?!? Kan umulig koste stort. Ikke i forhold til anlegget ditt regner jeg med:)

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår