VW Larsen Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Som tittel sier trenger jeg brutal hjelp til å finne org. delenr på en vr6 4motion leppe til min golf 4....karene på volkswagen hadde ingen bilder og kunne derfor ikke hjelpe meg ( bombe ) , har funnet et bilde av en tilsvarende bil og det er slik: http://www.vwaudi-club.no/members/car_images/870999818426695919d7f9.jpg hadde vært genialt med litt hjelp fra dem som kan :D noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Kan se på Etka når jeg kommer hjem fra jobb Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har snakket med VW Larsen, så regner med spørsmålet er greit nå. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Da var tingene i boks , fant faktisk vw orginal nummer som jeg skal bestille....kostet bare 800 spenn rett fra tyskland :D takker og bukker til nax som hjalp meg å finne dette :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg