Mats C Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 hei har tenkt å senke caddyen min, men har ikke så spesiel peiling på hva jeg skal ha. så da lurer jeg på om det er noen her som vet om noen bra senkesett og hva jeg bør kjøpe til en caddy pickup 84 modell. Mats C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummerr Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hei du.... flere som har caddy i Rælingen ser jeg.. du må legge bakstillinga over bladfjærene for å senke den bak, eller du kan kjøpe senkesett med TUV papirer fra Bullockstyle i tyskland. Foran kan du bruke fjærer og dempere fra golf 1 om du vil. skal du ha godkjent må du nok bestille TUV godkjente fra feks Bllockstyle.. Siter 1984mod Vw Caddy 1,8 1996mod Vw Multivan 8seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 hei du....flere som har caddy i Rælingen ser jeg.. du må legge bakstillinga over bladfjærene for å senke den bak, eller du kan kjøpe senkesett med TUV papirer fra Bullockstyle i tyskland. Foran kan du bruke fjærer og dempere fra golf 1 om du vil. skal du ha godkjent må du nok bestille TUV godkjente fra feks Bllockstyle.. Hvor mye senkes bakstillinga hvis vi legger bakstillinga over fjerbladene? mm? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ca 100 mm. Gjorde hvertfall det på min. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ca 100 mm. Gjorde hvertfall det på min. OK takk for svar Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 får man kjøpt fjerer til golf 1 som er i parr foran? (2 fjerer) eller er det bare sett. (4 fjerer) Hvordan blir det med papirer isåfall. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caddydude Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Vmaxx leverer coilovers til denne bilen, kun foran det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy`n Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 hei jeg er ny på denne sida å er ikke helt med. men men. om noen har et alu plan til en caddy pic up så gi beskjed. hilsen caddy`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg