Joshh88 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 har kjøpt meg en golf 2 84 model, 1,3 liter for ett par måneder siden.. med rs fanger, problemet er at det var blinklys i fangeren, så jeg tenkte jeg skulle sette inn noen blinklys.. så jeg hørte med norskbildelesenter om de visste hvordan blinklys som passet inn i fangeren, de sa at 90 modell blinklys ville passe. Så jeg kjørte til en skraphandler og kjøpte 90 blinklys, men passformet var ikke helt perfekt for å si det sånn, det eneblinklyset fikk jeg presset inn men det andre er en del mer kranglete.. noen som vet hvordan jeg kan få montert de? eller om det er noen andre blinklys som garantert passer i en rs fanger fra nbs? trenger svar fortest mulig grunnet eu kontroll på mandag (i dag er det natt til søndag):P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 problemet er at det var blinklys i fangeren, så jeg tenkte jeg skulle sette inn noen blinklys.. Litt merkelig formulering på deg, men tror jeg skjønte hva du ville fram til. Husker jeg hadde en slik fanger for noen år tilbake, det er generelt dårlig passform på disse fangerene så du må nok fram med filen og tilpasse litt på falsen hvor bakkant av blinklyset entrer, burde være smal sak Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Brukte 90 blinklys på den ene min med rs fanger..bare gjør som urgolf sier :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 må nok fem med fila som dem sier ..viss støpen ikke er perfekt .. jeg brukte blink fra 90 front fanger i mon husker jeg Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 takk for alle svar:) fikk fiksa det:) jeg måtte bare presse de inn, det var faen ikke lett.. men det gikk:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hmm... ellers har jeg noen på lur. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 jasså? hva da?:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Til RS fanger... Vet jeg la dem et sted før jeg kasta fangeren, men husker ikke helt hvor. Hvite. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 oki:) men må prioritere å koste på den det den trenger for å bli godkjent.. og jeg har blinklys i fangeren nå:) men ellers takk:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg