The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Helene B Noen positive ting må jo vi jenter ha oxo :) syns dere jenter har mye bra som går for dere jeg.. fin kropp, en utstråling som kan få oss gutta til å gjøre nesten hva som helst og dere kan let få allt dere peker på :) av og til (spess på byn) sku jeg ønske jeg var dame.. faen det hadde blitt billige by turer..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by The cowboy ja ikke sant..hehe.. syns den passer meg ypper lig..kiddie kiddie kiddie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by The cowboy syns dere jenter har mye bra som går for dere jeg.. fin kropp, en utstråling som kan få oss gutta til å gjøre nesten hva som helst og dere kan let få allt dere peker på :) av og til (spess på byn) sku jeg ønske jeg var dame.. faen det hadde blitt billige by turer..hehe Sant det med byen, men tenk på når vi jenter ødelegger noe på bilen.. Det blir dyrt for oss, for vi kan ikke fikse det selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Sant det med byen, men tenk på når vi jenter ødelegger noe på bilen.. Det blir dyrt for oss, for vi kan ikke fikse det selv Men med en litt utringa topp og en venlig stemme er det underverker hva du kan få til å skje.... :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Macgyver Men med en litt utringa topp og en venlig stemme er det underverker hva du kan få til å skje.... :D Det kommer vel kanskje ann på mekanikeren og hvor pen dama er :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Helene B Det kommer vel kanskje ann på mekanikeren og hvor pen dama er :rolleyes: vel..kan si det sånn.. at ser du ikke ut som om du kommer rett fra graven og har litt små snacksy tøy på deg... da kommer du langt uanzet.. mekanikerer er noen rare dyr vettu (men faen så kjekke å ha..hehe) og ps: er ikke no særlig mekke fantom jeg heller..dessverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by The cowboy vel..kan si det sånn.. at ser du ikke ut som om du kommer rett fra graven og har litt små snacksy tøy på deg... da kommer du langt uanzet.. mekanikerer er noen rare dyr vettu (men faen så kjekke å ha..hehe) og ps: er ikke no særlig mekke fantom jeg heller..dessverre :( Ja, da kan jeg forstå at det er dyrt for deg, med byen(damer) og verksted regninger hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 fikk noe heldigvist mekka bilen på forsikringen da..hehe.. betalte bare 132 kr i egenandel :) bare lurer.. jeg har hørt om follo.. men korr i svartaste gransvingen ligger da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 bare lurer.. jeg har hørt om follo.. men korr i svartaste gransvingen ligger da?? [/b] Ca. 20 min utenfor Oslo, i rettning mot Moss- Halden osv. Hørt om Tusenfryd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 tusenfryd...hmm..nei..trukke det..hehe oki..da er jeg med.. bor(som du sikkert har sett) i tønsberg selv.. og jeg ser på tv østfold ca daglig.. får ikke inn tv vestfold i husstanden min :( pleier å dra til strømmen du da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 pleier å dra til strømmen du da eller?? [/b] Tusenfryd er en fornøyelses park, som ligger i Follo :) Nei, pleier ikke å dra til Strømmen, pleier å holde meg i Follo jeg :) Follo ligger i hvert fall ikke langt unna Oslo da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 erru ikke på råne treffane som går av stabelen x antall ganger i råne halvåret eller?? fyyy skamme seg.. og du bor jo nærmere enn meg og joa.. har hørt om tusenfryd (sa det bare i tilfelle du ikke skjønte ironien min :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by The cowboy erru ikke på råne treffane som går av stabelen x antall ganger i råne halvåret eller?? fyyy skamme seg.. og du bor jo nærmere enn meg og joa.. har hørt om tusenfryd (sa det bare i tilfelle du ikke skjønte ironien min :)) Hehe.. Er jo mest gutter som pleier å dra på råne treff da :) Måtte si hva det var i tilfelle du ikke visste det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 var en god del jenter der når jeg var der da..og det virker jo som om du digger biler, så en råne treff burde jo hvert midt i blinken for deg..hehe... bare å følle med litt her inne på forumet når våren kommer det.. da står det nok en vakker dag: Streetmeet@strømmen og da erre bare å laste bilen din full med venniner og peise avgårde.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by The cowboy og da erre bare å laste bilen din full med venniner og peise avgårde.. :) Mye venninner. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg