Gawte Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 kjøpte meg anlegg her omdagen og prøvde og koble Lg lac-m2500r men får ikke strøm på den:\ virker som den gule kablen står rett i iso kontakten. den gammle spilleren(gammel cd spiller) funker fint men den nyen får jeg ikke noe liv i :confused: er en 1989 omega og ser ut som den gammle eieren har mixa og trixa litt, var på den lokale anleggs sjappa og di var like blank som meg og spilleren funka fint til di funker det og stikke på opel og legge en ny kabel fra batteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Du kan jo måle spenningen og finne ut hvilke kabler som leder strøm for deretter å bruke instruksjonsboken til spillern for å koble dem riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gawte Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 har målt spenningen men liten vits når jeg ikke har peiling på hva som skal hvor:idea: og instruksjons boka mangler jeg siden jeg kjøpte det brukt, men skal se om jeg får tak i den og bumpe tråden når jeg har prøvd det:) takk for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gawte Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 fantfant thxthx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Sorry, men hvis du ikke klarer å strekke en ny ledning fra batteriet, og inn til spilleren, så burde du ikke koble noe i det hele tatt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg