Diesel_ Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Heihå. Skiftet ratt for en stund siden og skiftet tilbake til det gamle rattet. MEN nå får eg ikke satt delene rett på slik at eg har fløyte..de to ledningene tar borti den "gull"platen når eg setter dekselet over..og får eg det sånn halveis på(ikke sånn det skal være) og setter på tenningen så fløyter det hele tiden. Trenger grundig forklaring nå...bilder skader absolutt ikke da eg er drittlei av å prøve på det forbanna dritet! Var ute igjen nå og men gullplaten får ikke plass på det svarte dekselet fordi det skal stå en kabel på gullplaten og når alt skal presses på så tar det borti..og da er det ikke plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofcity Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har akkurat samme problem. Svar på løpende bånd ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg