Marius Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hei! Jeg har bygd høytalere selv og lurer på hvor jeg får tak i nettingen man bruker foran elementene. På det dekselet som sitter foran på høytaleren. Helst i hvit :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Biltema har masse :) Ellers kan sikkert det represantive merket skaffe :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 JEg fant ikke. Hva heter det? Jeg mener ikke filt til å trekke kassene med men sån som skal være på dekselet foran elementet. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ja, jeg skjønte det :D Jeg vet ikke hva det heter, aldri aldri kikket på nettsidene etter dem, men de har liggende i bilstereoavdelingen (hadde iallefall det her i ålesund :) Kikket på dem senest i går kveld, ganske greit utseende faktisk, null biltema-logo :D) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 de har på torshov også Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=dynabel&subgid=50&gid=47 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 takk! :D Nå igjenstår det bare å finne dette i hvit. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 speaker grille cloth :D Google helps! speaker grille cloth - Google-søk Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Lakk fås på Biltema! Griller har vi som du kan få gratis, men jeg vet ikke om de passer til dine høyttalere. Litt modifikasjoner tar jo ikke all verdens tid, vet du. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg