outbreak Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Gir en del nykking ved lave turtall, samt at den oppleves som om den kjører i motvind av og til. Merker at den begynner å holde litt igjen av og til. Veldig irriterende. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viken Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Heisann. Er nykkingen konstant, eller kun av og til? Har kjent nykking i min hvis jeg har på A/C når motoren er kald. Vet ikke om du har A/C, men det er et tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
outbreak Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hei. har a/c men det skjer uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endura Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har tilsvarende problem, har byttet alle dyser og luftmengdemåler uten det helt store resultatet. Den går litt bedre og soter litt mindre etter bytte av disse delene. Men den nykker under kjøring, kan stoppe under gearing. Ved å ruse motor forsiktig opp til 12 - 1300 om. ligger motor å jager +/- 200 om. Har jeg gitt gass og gått forbi dette turtallet for så redusere ned igjen går den helt jevnt. Kobler jeg vekk sensorledning på 3'er dysen skjer dette ikke. Noen ganger virker det som om turboen kobler inn for fullt ved 3500 om. ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Er det EGR ventil på bilen? i så fall så blokker vakumslangen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endura Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er det EGR ventil på bilen? i så fall så blokker vakumslangen Har prøv dette også uten resultat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg