johnhell Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har en Xantia 95 mod. Jeg bruker fjernstyringa for låse den, men i det siste har det dukket opp noe. Hver gang jeg låser, låser alle dørene seg, utenom venstre bakdør. Derfor må jeg låse-låse opp- låse, og alle dørene er nå låst. Noen som vet hva dette kan skyldes? Sentrallåsen fungerer alså, men jeg må låse, låse oppp, låse for at alle dørene skal bli låste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hehe. pussig. Hadde samme problemet en liten periode i sommer på Astraen. Jeg låste dørene med Defa kontrollen. Begynnte å spasere fra parkeringsplassen da venninna til dama fant ut at hun hadde glemt noe. Hun var nærmere bilen enn meg og åpna venstre bakdør før jeg trykka på åpne knappen. Får meg til å lure på hvor lenge jeg hadde det problemet. Ble ihvertfall ikke stjålet noe fra bilen. Det skjedde vel ved en 5-10 anledninger før det "ordnet" seg selv. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg