Mikky Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Er det noen som har bilder av snø skjære til Volvo felt. Må se åssen dere event. har laga det. Eller går det ann å kjøpe ett brukt? Ønsker bilder! Tov Arne Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Det hadde vært fint og hatt... gått og tenkt litt på det siden det starta snø i går:P Men en anna ting er jo at hvis du kjører felt vogn trenger du ikke bøyte;) Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hvis du tar en liten titt på denne siden, finner du ett par;) de er fra svenske vogner, ergo 12v pumper, men det er ikke noe problem vettu! www.offroadmachine.com Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Det hadde vært fint og hatt... gått og tenkt litt på det siden det starta snø i går:P Men en anna ting er jo at hvis du kjører felt vogn trenger du ikke bøyte;) ___________________________________ Har fler biler enn feltvogn vettu.. hehe.. gidder ikke gå rundt å frese.. da er det mer moro å fikse til et skjære på feltvogna.. ;) (Jeg som egentlig la inn tråden, bare fra en annen sin bruker, gadd ikke logge inn på min :P ) Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hvis du tar en liten titt på denne siden, finner du ett par;) de er fra svenske vogner, ergo 12v pumper, men det er ikke noe problem vettu! www.offroadmachine.com - Scandinavian Offroad Machine ___________ Takk skal du ha;) Takk for fler innlegg om det kommer. Hadde ikke gjort noe om noen brøyte-skjærer som er tilsalgs ligger i østlands områdene! Vet du om et, eller om noe der ute i den store verden, så hiv deg på å si ifra. Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 da vil jeg anbefale deg å ringe mariendal landbruksverksted på rudshøgda. De har alt til volvo jeep. kanskje du burde høre med de. Finner jeg tegninger, skal jeg lage meg ett selv med hydraulisk løft. Nå har jeg både 67 valp i strøken stand, og 68 bv202n i meget bra stand. Så en snøplog vil bare bli for å brife;) litt snø er ingen hindring.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg