Gjone Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 var så heldig å ryke venstre drivaksel forran på audien fredagen i romjulen. så jeg dro til hoggeren for å kjøpe en brukt. Når jeg så kom hjem sammenlignet jeg for sikkerhets skyld med den gamle, og de så like ut. Festet den og alt var flott. Så på test turen var alt glimrende, helt til jeg svinget inn i gården hjemme, da stoppa alt. Akkurat samme som skjedde når den andre røk. Når jeg fikk den inn igjen så jeg at akselen hadde vært for kort og dratt ut det indre krysset fra girkassen. veldig festlig. Men det jeg stusser på, dette var jo tydelig en audi drivaksel, og den hadde sitti på en 100. Men er det forskjell innen modellen, eller er de bak på quatroene kortere? Eller er rett å slett hoggeren her i byen på en snurr? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg