Fjellvang Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Heisann! Lurte på om noen kan gi meg tips til hvilken forsterker som passer til denne suben Komplett.no - Sony XS-L124P5B 12" Subwoofer, Peak Power 1300W Vurderer og kjøpe denne for og ha i min Volvo 940 sedan.. Suben var jo veldig billig, men hjelper jo ikke hvis jeg må ha en svin dyr forsterker til og drive den.. Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 kjøp heller denne subben: Pioneer TS-W257D2 sammen med denne forsterkeren: Soundstream Lil Wonder 1.350D eller denne subben: Pioneer TS-W307D4 sammen denne forsterkeren: Pioneer GM7200M eller evt. basspakke: (se under bildet av den første subben) Pakketilbud med 1 stk Lw 1.350 og 1 stk PCW 12 kr 2600 Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 eller denne subben: Pioneer TS-W307D4 sammen denne forsterkeren: Pioneer GM7200M Dette så jo bra ut.. Kanshe d bli invistert i etter vært.. Er ikke ute etter det aller beste, men må ha litt trøkk i bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 da kjøper du IKKE sony fra komplett.no ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 du får faktisk 100W rms mer med den første "pakka" jeg nevnte i min tidligere post. Bare så du er obs på det. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 du får faktisk 100W rms mer med den første "pakka" jeg nevnte i min tidligere post. Bare så du er obs på det. ;) ja..men har lyst på 12" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hvis du ser siste forslag er det et pakketilbud med monoblokk og 12";) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Av de pakkene, så må jo den siste være den beste... billig pioneer elementer er ikke stort bedre en sony møkka ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 alle subbene jeg linket til er 12". ;) Ja soundstream pakka er klart best. Etter den så er soundstream + pioneer subben veldig bra og sist så er det pioneer forsterker + pioneer sub. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hvor mye skal du legge i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ikke meir enn 3000,- va plan..vil bare ha noe enkelt som hjelper litt på trykket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg